Hledání Aljašky

Edice světový BESTSELLER 
Z originálnícho názvu: Looking for Alaska
Spisovatel: John Green
Rok vydání: 2003
Počet stran: 255
Nakladatel: ikar

Krásný večer všem!!!

Ano, teď v noci jsem se rozhodla napsat recenzi o Hledání Aljašky, a to už je 23:28. Proč ? Protože zkrátka nemůžu usnout a nevím, zda jít zítra do školy, jelikož mám pocit, že se potřebuju pořádně prospat. Knižku jsem dostala k narozeninám od Mé milované bitch, takže se koukněte na její blog :) !!! 

Hledání Aljašky jsem přečetla během víkendu. Příběh byl odechový a dobře se četl, Kniha je rozdělena na dvě části: předtím a potom. Číst knihu byla doslova relaxace do onoho zvratu, při kterém mi ztěžklo srdce tak, že to nejde popsat. Skoro tak jako při dočtení Hvězdy nám nepřály od stejného autora.

Nemohu a taky nebudu porovnávat dvě Johnovy knihy, protože je každá rozdílná a zároveň stejně výjimečná.


***
... v srpku měsíce jsem neviděl o moc víc než její siluetu. Ale dokonce i takhle ve tmě jsem viděl její oči, Dva palčivé smaragdy. Měla oči, jaké člověka přimějí podpořit ji ve všem, co podnikne.
A nebyla jen krásná, byla taky sexy...

Aljaška Youngová je krásná, chytrá, zábavná - a naprosto fascinující.
Miles Halter ji miluje tak, že to víc ani nejde.
Díky ní objeví hodnotu a bolest bezpodmínečné lásky
i bezpodmínečného života.
A nakonec už snad ani nezáleží na tom, že se tím všechno navždy změní.


Johnyho Greena nesnesitelně nenávidím ,ale přitom miluju jeho knihy.

Have a (nice) day.
*Veselejší poznámka: Zvládla jsem jízdy v autoškole, takže ted ještě počkám 20 dní na řidičák a budu už jezdit na silnicích :D Tuhle kytici jsem dostala od Husbyho za závěrečky :3 !!!





Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.