Čas odejít - Právě čtu

Asi se divíte, že mám úplně jinou knihu než tu, kterou jsem plánovala číst ale první pár stránek mě kniha vůbec nechytla a řekla jsem si, že dám šanci jiné knize a vybrala jsem si další knihu od Jodi Picoult. Moje prvotní kniha od ní byla Vyprávěčka a ta kniha mě velmi dostala a něco podobného čekám i od téhle knize, Jodi Picoult jsem si hned oblíbila, protože její psaní je neuvěřitelné.

Kniha je popsána v několika rovinách odehrává se o čtyř osob a to maminka, dcera, bývalý policista a věštkyně, a mám pocit, že tohle dokáže jen J.P u jiných knihách se mi těžko to těžko tahle čte. Dejte mi vědět zda jste nějakou knihu od J.P četli nebo chystáte číst a zda vám nevadí, že jedna kniha vypráví o více osob.

Have a nice reading day !!!

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.