Elita - Keira Cass


Druhý díl Selekce
Z originálního názvu: The Elite
Spisovatelka: Kiera Cass
Rok vydání: 2013/2015 cz
Počet stran: 279
Nakladatelství: CooBoo

Přemýšlela jsem o tom, jak si byl Aspen jistý, že
bych nebyla dobrou princeznou. Pak se mi vybavilo
poslední místo v žebříčku oblíbeností u veřejnosti.
Vzpomněla jsem si i na Maxonův záhadný slib, který
mi dal na začátku týdne...
*
Opravdu bych to zvládla?
Mohla bych být příští illejská princezna?


Dnes pro vás mám recenzi, na kterou jsem úplně zapomněla. Je o skvělé a oddechové knize a to Elita, což je pokračování titulu Selekce. Recenzi prvního dílu máte ZDE.
Stejně jako první díl, tak se mi i druhý díl moc dobře četl, i když jsem někdy měla nervy z toho, jaká rozhodnutí činila Amerika.
To je tedy asi to jediné, co bych knize vytkla a už se moc těším na třetí pokračování! 




Z 35 dívek zbylo jen 6, včetně Ameriky.
Ze začátku se Americe jak už víme na zámku vůbec nelíbilo, ale časem pochopila, že až tak špatné to tam není. Potkala tam hodně dívek a mezi nimi si našla i svojí nejlepší kamarádku.
Její pomocnice jsou nejlepší, které může mít.
Hlavní ale je, že se Americe líbí princ Maxon a uvažuje nad tím, jaké by to bylo se stát královnou Ileji. V tom všem se ale přihodí nemilé překvapení a Americe se všechno převrátí naruby.
V jejím luxusním životě se zas a znova objeví dávný přítel Aspen jako nový strážce a chce Ameriku zpět.
Aspen Americe připomene jejich krásnou minulost a tím ji zamotá hlavu, ale problém je, že má Amerika city i pro prince Maxona.
Po chvíli váhání se ale v Ileji stane něco nemilého a Amerika poprvé uvidí krutost, která se zde děje. Znechutí se ji jednání v Ileji a uteče nebo chce přes to všechno dosáhnout svého cíle stát se královnou?






Hodnocení4/5 

Have a nice reading day!!!

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.