ILLUMINAE - Amie Kaufman & Jay Kritoff


Illuminae - velký hit v Americe, který se konečně dostal i knám. Nedávno jsem se dozvěděla, že k nám přijela i autorka.

Sérii Akta, první díl Illuminae nám poskytlo nakladatelství CooBoo. U nás vyšla ke konci roku 2016 a má krásných 599 stan. Na to, že je to obrovitánská bichle, tak jsem jí přečetla za 3 dny. 

Příběh se odehrává v roce 2575.


Předtím, než vypukne katastofa, tak se hlavní hrdinka Kady rozejde s jejím přítelem Ezrou. Každý z nich se ve vesmíru objeví na jiné flotile. Kady na lodi Hypatia a Ezra na Alexander.
Dvě lodě čeká nebezpečí a musí čelit  Lincolmu, jedné přeživší lodi od Beitech. Na lodi Alexander dokonce vypukne nakažlivý mor Fobos, co se přenáší vzduchem.

Velení na Alexandrovi se ujala umělá inteligence Spiro, která je šílená, já jsem si tu postavu ale prostě oblíbila.

Kniha mě hodně překvapila, protože jsem holka a vesmírné sci-fi jsem nikdy nemusela. Sci-fi vůbec nemusím, ale na knihu jsem byla velmi zvědavá díky zvláštnímu obsahu a krásné obálce. 
Děj byl napínavý a někdy ve mě vyvolával smíšené pocity. U knihy jsem se zasmála i pobrečela ale jako hodně pobrečela, že si spolubydlící mysleli, že dostanu infarkt. 
V září by měl vyjít druhý díl a nesmírně se na něho těším! Knize dávam 5/5. 

Řekněte mi, kolikrát jste viděli napsanou knihu zajímavím stylem a s originální obálkou? Jsem ráda, že mi tento skvost zdobí knihovničku.

Co vy? Četli jste už tento příběh? Nebo Vás to vůbec neláká? 

Mějte se krásně bookholíci. 
C.
  

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.