Právě čtu: Sedmilhářky - Liane Moriarty



Další kniha dočtená a já jdu číst dál. Mojí další knihou na řadě je, neplánovaná kniha a neměla jsem jí v plánu číst.

Na knihu mě nalákali pár z youtube kanálu EcleticReader a seriál, který teď běží na HBO. Knihu mám v E-verzi v mobilu takže výhoda, že můžu číst kdekoliv a kdykoliv. 

Jsem na ní hodně zvědavá. Nemůžu se dočkat, až knihu přečtu a vrhnu se na seriál. Všichni asi víte, že jsem seriálový maniak :D 

Anotace: 
Jane je hloubavá, do sebe uzavřená šedá myška a v životě to vůbec nemá jednoduché, protože sama vychovává pětiletého syna. A ten se teď navíc začal ptát po svém tátovi. 

Madeline je velká parádnice a přitom neřízená střela. Momentálně jí ztrpčuje život její exmanžel: po letech si zničehonic vzpomněl, že by se mohl taky podílet na výchově jejich společné dcery. 

Celeste je věčně zasněná, poněkud vynervovaná místní kráska. Co ji ale může trápit, když má tak hodného, hříšně bohatého manžela a přepychový dům? Snad jen ta jejich dvojčata jsou občas na zabití.

Každá z nich je úplně jiná, a přesto jsou nejlepší kamarádky. Jsou však k sobě skutečně upřímné? Vždyť i drobné lži a polopravdy můžou časem vyústit v obrovskou tragédii.
Hodnocení na databáze knih : 88%

Jakou knihu zrovna četet vy ?

Mějte se krásně Vaše C.

6 komentářů

  1. Musím se přiznat, že ke knize jsem se ještě nedočkala, ale už kvůli Nicol Kidman prostě musím. Jen kvůli ní jsem na seriál zvědavá a teď mi budou končit Bones a hledám další seriál :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Nicol Kidman je suprová herečka :) Bones jsem neviděla, možná ho přidám na seznam :D

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Knihu jsem cetla temer hned po vydani takze ted mam na serial naskok :) Jinak ctu ... asi deset knizek mam rozecteno tak to bychom tu byli dloouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha :) Jsem na ní hodně zvědavá, hodně lidí jí chválí.

      Jinak si užíj čtení a měj se hezky! :)

      Vymazat
  3. Nicol Kidman mám taktiež veľmi rada, takže i ja sa chcem na seriál vrhnúť čím skôr ^.^ Len teraz tá dilema, či prečítať knihu, alebo sa rovno pustiť do seriálu? Ja neviem, ale myslím, že knihu si tak rýchlo nezaobstarám, takže tentokrát seriál vyhráva ako prvý :D
    A inak ja práve čítam historický román Kováčov učeň od Laury Frantzovej, ktorý je zatiaľ naozaj skvelý♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevěla jestli jenom seriál ale dostala jsem kod od spolubydlící tak jsem řekla proč ne :D Aspoň se mi nahrnou díly :D

      Historické romány jsou super!

      Užij si čtení a měj se krááásně <3

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.