Justýnka a asistenční jednorožec - Kateřina Maďarková


"Den malovaný, místy přetaženo"

Už se Vám stalo, že si nedokážete nic krásného představit? Žijete ze dne na den a vůbec nevíte z čeho se máte těšit? Tak to potřebujete jednorožčího kamaráda jako má naše malá Justýnka. Justýnku a Huberta napsala mladá spivovatelka jménem Kateřina Maďárková a vyšla v tomto roce 2017.

Justýnka je velmi šikovná holčička, má samé dobré známky ve škole a pomáhá rodičům, každý ji chválí, jak je hodná holčička, ale nikdo neví, jak se Justýnka trápí, když je doma sama. Justýnce nic nebaví a furt se nudí. Maminka s ní tedy jde k doktorovi, ten jí však jen pošle do lékárny, až daleko za městem. Div se světe, paní lékárnice přinese jednorožce jménem Hubert a fantazie s Justýnkou může začít! ...

Jak všichni víte, tuhle krásnou ilustrovanou knihu jsem dostala na den dětí a zvedla mi strašně náladu, při čtení jsem se cítila skvěle a příběh mě moc bavil. A ty ilustrace? Ty jsou nejdokonalejší co jsem kdy viděla! Léna Bauer má krásné ilustrace,vyřazuje z nich osobnost a je to takové originální a krásné! Jednou se mi bude stěží předávat knihu svým dětem. Je prostě úžasná, skvělá a komu chybí fantazie, tak ji hned objeví! 

Kniha má překrásný obal, má pouze 94 stran a vydalo ji nakladatelství Albratros. Tohle se Vám povedlo!


Co říkáte na tuhle krasavici? Chcete do fantazie nebo Vám taky chybí?

Měj te se krásně Vaše
C.

2 komentáře

  1. Tuhle knížku vidím po celém instagramu a ilustrace jsou vážně hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, tahle kniha je teď velky boom ... ale ty ilustrace si každý zamiluje :)

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.