C H A P P I E


SELHALA JSEM .... 


Moje je srdce je roztříštěné, je mi zle, do breku, chci ležet v posteli a nic nedělat jen se dívat na svojí klidnou holčičku a trpět. Miluju jí z celého srdce, ale bolí mě se na ní dívat. Bolí mě jak je klidná, už nikdy nebude neposedná a hyperaktivní. Bude jen na jednom místě a zmateně se pohybovat aby se jí nic nestalo. Moje holčička dokonce svého života bude mít strach, strach z toho, že jí někdo ublíží, protože je slepá, ano moje holčička přišla i o druhé oko ...

Mohla jsem tomu všemu zábranit! Mohla jsem jí zachránit její zdravé oko, ale ONI jí odemě museli odtrhnout. Vzít mi jí pryč. Protože nemají rádi zvířata a "zabírá" velký prostor. Byla tam rok a najedou je tam málo místa a že je tam dusno, ale když je tam takové dusno kvůli člověka, který se živí jako syn a všechny peníze utrácí za trávu tak je normální! Jedno brko ráno, jedno k obědu a ještě jedno před spaním... Budu sobec a všechnu vinu budu do konce života házet na ně. Mohli mi jí nechat na ty dva zasrané měsíce, dokud si nenajdeme vlastní byt a CHAPPIE by ještě viděla ...

Doufám, že přijde karma, protože na každého se voda vaří. Je mi jedno, že celý život semnou vyjebávali, ale tohle? Mohla jsem tomu zabránit ... ale teď je už pozdě.

ČLOVĚK CO NEMÁ RÁD ZVÍŘATA A NEMÁ ÚCTU K ZESNULÝM, NENÍ ČLOVĚK ALE ZRŮDA.


2 komentáře

  1. Tak tohle mě dostalo. Už jenom proto,že mám taky králíčka a mám toho svého hopsálka moc ráda. Nedala bych ho ani za nic a kdyby se mu mělo stát něco takového jen kvůli zlým lidem, protože by mě někdo od něj odtrhnul, kvůli někomu kdo nemá rád zvířata...Ach jo, byla bych z toho hoodně rozhozená. Miluju ho ušáka i když to je ďábel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu ale kdybych si jí nechala v původním bytě, hrozilo by toho hodně, nikdy nevíš co ten člověk je zač a čemu by se dopustil. Klič ke zamikání pokoje jsem neměla, takže mi do pokoje mohly kdykoliv vejít, sám mi ten kluk vyhrožoval, že nám vyhodí věci ale toho jsme se nebáli protože podle zákona neměl právo a zmařil by si to on sám ale Chappinu mi mohl vzít a odhodit jí pryč a tohle jsem FAKT RYSKOVAT NECHTĚLA. :)Taky jí miluju ale musela jsem jí nechat odvíst k mamce jinak bych jí už nikdy neviděla. Lidi jsou zlý a psychopati.

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.