Právě čtu: Kdo zabil Snížka - Petra Soukupová


Krásný čtvrtek BOOKHOLÍCI, jak si užívátě vánočního pohodlí?

Svoje Vánoční knihy jsem už přečetla a teď se vrthnu na krásnou dětskou kníhu a to od Petry Soukupové "Kdo zabil Snížka". Tato knížečka mě už dlouho lákala a dostala jsem jí od Hostu. Moc se na ní těším. Docela se toho bojím ale když to může číst človíček +6 proč já ne? Jsem přece velká holka neeee :D Tak jdu se vrhnout na dětskou detektivku a užívat se trochu napjětí.

Jakou knihu teď držíte v ruce vy?

ANOTACE:

Když si Martina přála psa, netušila, že se Snížkem budou samé potíže. Z malého bílého štěněte vyrostl pes, kterého skoro nikdo ve vesnici nemá rád. Dokonce i její máma se ho bojí. A tak když Martina jednoho dne najde Snížka mrtvého, hned ji napadne, že nezemřel náhodou.
Opravdu Snížka někdo zabil?
Martina se spolu s kamarády Fra
ntou, Kájou a Viktorem pustí do vyšetřování Snížkovy smrti a jejich dobrodružné pátrání přinese nečekaná odhalení.
Po knížce Bertík a čmuchadlo přichází úspěšná autorka knih pro dospělé Petra Soukupová s dalším neobyčejným příběhem pro děti, tentokrát s detektivní zápletkou.


Hodnocení na databáze knih: 85%

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.